Politica privind returnările și schimburile

1Împachetați toate articolele în ambalajul original. Elementele cumpărate ca seturi trebuie returnate în seturi.
2Completați formularul de solicitare de returnare atașat.
3Atașați o copie a platii și specificați metoda de rambursare.
4Specificați data de ridicare a coletului (Nu mai repede de 2 zile)
5După ridicarea coletelor, vă rugăm să ne informați prin trimiterea unui e-mail la contact@ecomod.ro .

Eligibilitatea produselor pentru returnare sau schimb

Clienții au dreptul să restituie produsele achiziționate fără a defini motivul în termen de 14 (patrusprezece) zile calendaristice de la primirea acestor produse de la vânzător sau reprezentanții vânzătorului. Produsele pot fi returnate dacă se păstrează ambalajele originale și confirmarea plății. Pentru a returna produsele, clienții trebuie să trimită copia dovezii de plata și să completeze formularul de solicitare de returnare. Reguli privind returnarea și schimbul de produse cu defecte: Clienții au dreptul să notifice vânzătorului orice defecțiuni descoperite și să solicite remedierea lor în termen de 14 (patrusprezece) de zile calendaristice de la primirea articolelor de la vânzător sau reprezentanții vânzătorului. Singura excepție sunt defectele cauzate de manipularea necorespunzătoare a obiectelor de către client. Clienții au dreptul să refuze să ia produsele și să solicite o rambursare a banilor. În acest caz, produsele trebuie returnate vânzătorului, produsele trebuie ambalate in ambalajul original. Pentru a returna produsele, trebuie să trimiteți copia dovezii de plata și să completați formularul de returnare.


Notă:

Trebuie să subliniem faptul că, în cazul în care clientul dorește să returneze comanda, dar nu mai are ambalajul original, trebuie să-și furnizeze singur ambalaje adecvate pentru retur, deoarece transportatorul va refuza să colecteze articole fără ambalare .

 În această situație, va trebui să furnizați în prealabil următoarele informații pentru colectare:

  • Cantitatea (numarul de cutii utilizate) pentru reambalare
  • Lungime x Lățime x Înălțime în cm pe cutie
  • Greutatea pe cutie în KG

 

În caz contrar, atât transportatorul, cât și noi, vom considera că va returna articolul în pachetele originale, prin urmare, orice costuri de retur suplimentare generate de reambalare vor fi acoperite NUMAI de către client însuși.

 

Apreciem atenția dvs. deosebită asupra acestei notificări, astfel încât să nu mai existe nicio dispută cu privire la acest tip de problemă.



Politica noastră de returnare și rambursare este descrisă mai sus.